Acest website foloseste cookie-uri pentru facilitarea accesului si livrarea multiplelor functionalitati. Daca veti continua sa navigati, vom considera ca ati acceptat folosirea acestora.
Acest magazin se adreseaza exclusiv clientilor B2B, persoane juridice. Comanda minima 400 ron. Transport gratuit.
X

[MAXIMUM_COMPARE_PRODUCTS]

Produse
Produse

Termeni si conditii

Site-ul www.CHEFSMARKET.ro, denumit în continuare "CHEFSMARKET.ro”, este administrat de societatea comerciala BAKERY FORMARE SERVICE RO S.R.L. (denumita in continuare «BAKERY FORMARE SERVICE » sau «Compania»), cu sediul social în Drumul Gilaului 7F, sector 4, Bucuresti, având Codul Unic de Inregistrare RO15680738 si Numar de ordine în Registrul Comertului J40/11290/2033.

Navigarea pe Site-ul “CHEFSMARKET.RO” urmata de plasarea unei Comenzi echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea Documentului Termeni si Conditii de Utilizare de catre orice Client.

BAKERY FORMARE SERVICE isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza în orice moment Continutul acestui Site, precum si Termenii si Conditiile de utilizare, notificand Clientul prin afisarea pe Site a ultimei actualizari precum si în partea de jos a fiecarui document unde va fi introdusa data ultimei actualizari. Orice modificari care afecteaza într-o masura semnificativa Clientul in relatie cu BAKERY FORMARE SERVICE sau eventuale modificari aduse activitatilor de prelucrare a datelor cu caracter personal ale Clientului, pot fi notificate acestuia sub forma unui e-mail, SMS sau mesaj afisat pe website, in masura în care o astfel de prelucrare a fost agreata în prealabil de comun acord cu Clientul.

Prezentul Document Termeni si Conditii se aplica Comenzilor efectuate exclusiv prin intermediul Site-ului www.CHEFSMARKET.RO, astfel cum acestea sunt publicate la acel moment pe Site.

  1. Definitii
    CONTINUTare urmatoarea definitie reprezentand:
  • toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic (laptop, tableta, smartphone);
  • Continutul oricarui e-mail trimis Clientilor sai de catre BAKERY FORMARE SERVICE prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat sau reprezentant al BAKERY FORMARE SERVICE Clientului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de produsele, Serviciile si/sau tarifele practicate de BAKERY FORMARE SERVICE intr-o anumita perioada;
  • informatii legate de produsele, Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care BAKERY FORMARE SERVICE are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la compania BAKERY FORMARE SERVICE , sau alte date privilegiate ale acesteia;

CONT
Ansamblu de informatii solicitate de BAKERY FORMARE SERVICE , accesate printr-o adresa de e-mail si o parola, care permit Clientului accesul la produsele disponibile pe Site, transmiterea Comenzii/Comenzilor si care contine informatii despre Client si istoricul acestuia in Site (comenzi, facturi fiscale, garantii bunuri, etc.)
CLIENT, persoana juridica care a plasat cel putin o comanda pe Site;
CAMPANIE, actiunea de a expune in scop comercial, exclusiv in mod electronic si doar prin intermediul Site-ului si a paginii de Facebok a Companiei sau a paginii din alte retele de socializare, un numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre BAKERY FORMARE SERVICE ;
CONTRACT LA DISTANTA conform legii, reprezinta orice contrat incheiat intre BAKERY FORMARE SERVICE si Client fara prezenta fizica simultana a celor doua parti, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta;
COMANDA reprezinta un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre BAKERY FORMARE SERVICE in calitate de Vanzator si Client prin care acesta din urma isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si/sau Servicii efectuand plata acestora.
CONFIRMAREA COMENZII reprezinta un e-mail automat primit de catre Clientul care a plasat o comanda pe Site si care contine detaliile comenzii plasate cu privire la caracteristicile produsului(lor) comandat(e) si a pretului achitat in functie de modalitatea de plata aleasa de Client. Confirmarea comenzii reprezinta din punct de vedere legal, momentul incheierii contractului intre BAKERY FORMARE SERVICE si Client si respectiv acceptarea comenzii de catre BAKERY FORMARE SERVICE;
COS DE CUMPARATURI – sectiune din Cont care permite Clientului sa adauge produse pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care produsele nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin plasarea Comenzii, Clientul va beneficia de serviciul oferit de catre BAKERY FORMARE SERVICE de urmarire a produselor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acesteia.
DOCUMENT prezentele Termeni si Conditii de utilizare;
MARKETPLACE spatiu virtual disponibil in anumite conditii pe websiteul unui partener contractual al BAKERY FORMARE SERVICE prin intermediul caruia BAKERY FORMARE SERVICE comercializeaza produse in conditiile agreate cu platforma de Marketplace, tranzactiile fiind procesate de operatorul platformei de marketplace (partenerul contractual al BAKERY FORMARE SERVICE );
NEWSLETTER/ALERTA (COMUNICARI COMERCIALE) mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS), asupra produselor, Serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre BAKERY FORMARE SERVICE intr-o anumita perioada;
WEBSITE/SITE reprezinta Site-ul localizat la adresa www.CHEFSMARKET.RO;
SERVICIU, reprezinta serviciul de comert electronic desfasurat exclusiv pe sectiunile public disponibile ale Site-ului, prin acordarea posibilitatii Clientilor de a contracta produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (spre exemplu telefonic);
TRANZACTIE incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs/prestarea unui serviciu de catre BAKERY FORMARE SERVICE Clientului, inclusiv prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre BAKERY FORMARE SERVICE , indiferent de modalitatea de livrare aleasa;
VANZATOR este societatea comerciala BAKERY FORMARE SERVICE RO S.R.L., avand Cod Unic de Inregistrare RO15680738.

  1. General

2.1. Prin folosirea Site-ului/Continutului/Serviciului, Clientul este responsabil pentru consecintele care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, Clientul raspunde pentru orice dauna materiala, intelectuala, electronica sau de orice alta natura produsa Site-ului, Continutului, Serviciului, BAKERY FORMARE SERVICE sau oricarui tert cu care BAKERY FORMARE SERVICE are incheiat un contract valabil, in conformitate cu legislatia in vigoare.
2.2. In cazul in care Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul manifestat pentru prezentul Document care reglementeaza cadrul activitatii comerciale a BAKERY FORMARE SERVICE in relatie cu acesta:
2.2.1. Clientul are dreptul de a transmite o solicitare scrisa, informand BAKERY FORMARE SERVICE ca nu este de acord cu: accesul la Site/Continut/Serviciu, alte servicii sau produse oferite de BAKERY FORMARE SERVICE prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor de orice fel si/sau comunicarilor din partea BAKERY FORMARE SERVICE de orice natura (posta electronica, apel telefonic, SMS etc). BAKERY FORMARE SERVICE va raspunde Clientului in cel mult o luna de la data primirii solicitarii, in functie de solicitarea transmisa, complexitatea acesteia si posibilitatea legala de a o realiza, in acord cu Clientul
2.2.2. Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau de a accepta Documentul, in forma disponibila in acel moment.
2.3. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.3, Clientul poate contacta BAKERY FORMARE SERVICE , sau poate sa foloseasca legaturile din Continutul accesat pe Site-ul BAKERY FORMARE SERVICE destinate acestui scop.
2.4. Clientul nu poate sa anuleze o comanda aflata in curs de livrare, sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Comenzilor neonorate fata de BAKERY FORMARE SERVICE . Prezentul articol nu contravine dispozitiilor referitoare la dreptul de retragere al Clientului din contractul la distanta incheiat cu BAKERY FORMARE SERVICE .
2.5. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea comenzilor plasate, inainte de livrarea de catre BAKERY FORMARE SERVICE a produselor comandate si isi revoca acordul exprimat cu privire la conditiile prezentului Document in cursul derularii unei Comenzi, Clientul poate indica motivele revocarii acordului sau, urmand a stabili impreuna cu BAKERY FORMARE SERVICE modalitatea optima de solutionare a respectivei situatii. Daca in urma revocarii acordului, Clientul solicita in mod expres si neechivoc anularea comenzilor aflate in derulare, BAKERY FORMARE SERVICE le va anula, urmand ca in termenul prevazut de lege a restitui Clientului sumele achitate.
2.6. Acest Site este adresat Clientilor persoane fizice care au implinit cel putin 16 ani si care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si nu au fost suspendati sau inlaturati de catre BAKERY FORMARE SERVICE , indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila numai persoanelor cu domiciliul in Romania sau care indica in mod expres catre BAKERY FORMARE SERVICE o adresa de livrare de pe teritoriul Romaniei a produselor comandate. Prin plasarea unei comenzi pe Site, BAKERY FORMARE SERVICE va considera ca persoana (Clientul) intruneste conditiile susmentionate.

  1. CONTINUT

3.1. Continutul, astfel cum este definit mai sus, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau Continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a BAKERY FORMARE SERVICE sau a administratorului acestuia, fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
3.2. Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de BAKERY FORMARE SERVICE , includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care reprezinta dreptul de autor al BAKERY FORMARE SERVICE asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, in lipsa acordului exprimat in mod expres de catre BAKERY FORMARE SERVICE sau de catre administratorul acestuia.
3.3. Orice Continut la care Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta prevederilor prezentului Document, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre BAKERY FORMARE SERVICE si Client care poate deroga in tot sau in parte de la prevederile prezentului Document, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea BAKERY FORMARE SERVICE cu referire la acel Continut.
3.4. Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai pentru utilizare in scopuri personale sau non-comerciale, precum si in relatie directa cu BAKERY FORMARE SERVICE , in cazul in care aceasta utilizare nu intra in conflict cu prevederile Documentului si cu legislatia in materie si numai cu acordul scris prealabil al BAKERY FORMARE SERVICE . BAKERY FORMARE SERVICE nu este responsabila pentru modalitatea in care Clientii sau alte terte parti (societati comerciale, parteneri sau companii media) utilizeaza Continutul fara instiintarea si acrodul prealabil al BAKERY FORMARE SERVICE .
3.5. In cazul in care BAKERY FORMARE SERVICE confera Clientului sau altui tert interesat, dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit Continut, la care acestia au sau pot obtine acces, dreptul de utilizare vizeaza numai respectivul Continut sau parti ale acestuia, atata timp cat Continutul sau partile acestuia exista si numai in cadrul perioadei definite in acord si in limitele acordului. Existenta unui acord de utilizare incheiat in mod expres de catre BAKERY FORMARE SERVICE cu un tert, sau un Client, nu reprezinta un angajament contractual din partea BAKERY FORMARE SERVICE pentru respectivul tert sau Client care obtine acces la Continut sau la anumite sectiuni ale Site-ului, in sensul in care BAKERY FORMARE SERVICE are dreptul de a modifica, actualiza sau completa in orice mod si in orice moment Site-ul sau oricare dintre sectiunile acestuia, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
3.6. Niciun Continut transmis catre Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare a Site-ului nu constituie o obligatie contractuala din partea BAKERY FORMARE SERVICE si/sau al unui angajat al acesteia din urma care a mijlocit transferul de Continut (daca este cazul).
3.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului Site-ului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista. Incalcarea prezentei sectiuni, confera dreptul BAKERY FORMARE SERVICE de a intreprinde masurile legale care se impun impotriva utilizarii nepermise a Continutului Site-ului, in vederea repararii sau diminuarii potentialelor prejudicii materiale si de imagine aduse Companiei BAKERY FORMARE SERVICE .
3.8. Postarea de catre dumneavoastra pe Site sau pe paginile retelelor de socializare ale BAKERY FORMARE SERVICE , nu constituie o derogare a companiei de la un drept al sau in legatura cu Site-ul. In afara conditiilor prevazute in mod expres in prezentul Document, Clientul nu dobandeste niciun drept sau titlu asupra sau in legatura cu Site-ul.
3.9. Toate functionalitatile care alcatuiesc Site-ul, Continutul si elaborarea acestor functionalitati precum si codul sursa in totalitate, sunt protejate de legile privind dreptul de autor. Orice alta utilizare, inclusiv reproducerea, modificarea, distribuirea, republicarea, transmiterea, afisarea sau executarea Continutului acestui Site nu este permisa fara obtinerea consimtamantului prealabil scris al BAKERY FORMARE SERVICE si/sau a administratorului acestuia.
3.10. Cu exceptia unor prevederi contrare, Site-ul, inclusiv tot Continutul acestuia cum ar fi design-ul, textul, grafica, logo-urile, imaginile, clipurile audio, precum si alte aspecte legate de Site si respectiv de Continut, sunt protejate de normele privind drepturile de autor si de alte legi aflate in vigoare la nivel national sau European din domeniul proprietatii intelectuale si reprezinta proprietatea BAKERY FORMARE SERVICE si a administratorului de drept al acestuia.
3.11. Continutul poate fi modificat oricand de catre BAKERY FORMARE SERVICE , imaginile, design-ul, textul, grafica, logourile, clipurile audio precum si alte aspecte legate de Site si respectiv de Continut avand caracter de sugestie de prezentare.

  1. Drepturile de proprietate Intelectuala

4.1. Continutul Site-ului, respectiv imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, sunt in totalitate proprietatea BAKERY FORMARE SERVICE si a furnizorilor autorizati ai acestuia in confomitate cu Legea 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala aplicabile la nivel European. Folosirea fara acordul BAKERY FORMARE SERVICE a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
4.2. BAKERY FORMARE SERVICE poate oferi Clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza in modalitatea descrisa in concret, un anumit Continut al Site-ului. Acest acord se aplica strict pentru Continutul/Continuturile definite, pe o perioada stabilita in acord si doar pentru persoana/persoanele carora li s-a permis utilizarea sectiunilor definite in cadrul acordului. Utilizarea pe Site a oricarui nume sau denumire, indifererent daca este sau nu o marca inregistrata, nu constituie reclama pentru compania respectiva, BAKERY FORMARE SERVICE nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin modul de utilizare al Site-ului de catre Clienti.

  1. Contact

5.1. BAKERY FORMARE SERVICE publica pe Site, datele sale de identificare si contact actualizate, spre informarea Clientilor.
5.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al link-urilor existente in acelasi scop pe Site, Clientul permite Companiei BAKERY FORMARE SERVICE sa il contacteze prin orice mijloc disponibil si agreat in mod expres de catre Client, exclusiv in scopul comercial declarat si in vederea realizarii acestui scop, inclusiv prin accesarea mijloacelor electronice, respectiv posta electronica sau telefon mobil (e-mail, SMS).
5.3. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate BAKERY FORMARE SERVICE se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau prin orice alt mod de comunicare disponibil Clientului. Astfel, BAKERY FORMARE SERVICE va contacta Clientul, pentru primirea informatiilor si sau a notificarilor in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, SMS sau prin anunturi pe Site, pentru executarea contractului la care Clientul este parte sau pentru a raspunde unei solicitari legate de un Contract aflat in desfasurare sau incheiat, ori pentru a oferi informatii despre o comanda plasata pe website sau in curs de a fi plasata, sau despre intentia de retur notificata de Client sau despre un retur deja realizat.
5.4. Pentru alte scopuri in care BAKERY FORMARE SERVICE utilizeaza in mod electronic datele de contact ale Clientului, cum ar fi in scopuri promotionale si de marketing direct, BAKERY FORMARE SERVICE va solicita consimtamantul Clientului. Pentru mai multe informatii puteti accesa Politica de confidentialiate.
5.5. BAKERY FORMARE SERVICE isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele/Serviciile prezente pe Site sau cu un contract incheiat cu un Client, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc). Fac exceptie de la anteriorul paragraf solictarile in legatura cu activitatile de prelucrare a datelor personale de catre companie, astfel cum este prevazut in cadrul Politicii de confidentialitate de pe Site.

  1. Newslettere si alerte

6.1. In momentul in care Clientul isi creaza un Cont pe Site sau acceseaza Serviciile sau produsele BAKERY FORMARE SERVICE prin intermediul Site-ului, vom solicita exprimarea consimtamantului prealabil cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea BAKERY FORMARE SERVICE , transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si/sau apel telefonic. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 6.3.
6.2. Datele preluate de la Client, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot fi folosite de catre BAKERY FORMARE SERVICE in limitele Politicii de confidentialitate si a acordului prealabil exprimat daca este cazul, de catre Client.
6.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre dumneavoastra se poate exprima in orice moment prin:
6.3.1. Folosirea legaturii special destinate din cadrul textului oricaror newslettere si/sau alerte primite (Dezabonare sau Unsubscribe) sau apeland numarul de telefon: 0731.885.349;
6.3.2. Folosirea optiunilor disponibile in Contul de Client, pentru modificarea acceptului sau primirii de newslettere si/sau alerte;
6.3.3. Contactarea BAKERY FORMARE SERVICE , utilizand instrumentele disponibile pe Site la sectiunea “Contact”, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta.
6.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul acordat in general pentru prevederile prezentului Document.
6.5. BAKERY FORMARE SERVICE nu va include in newslettere si/sau alertele transmise Clientului nici un alt fel de material publicitar sub forma de Continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al BAKERY FORMARE SERVICE , la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.

  1. Politica de confidentialitate

Prin accesarea si respectiv utilizarea Site-ului, consideram ca ati citit cu atentie Politica de Confidentialitate a BAKERY FORMARE SERVICE . Inainte de a ne oferi date cu caracter personal (inclusiv adresa de e-mail), compania va va solicita sa acceptati aceasta politica.
Pentru vizualizarea Politicii de Confidentialitate a BAKERY FORMARE SERVICE accesati prezentul link: Politica de confidentialitate aplicabila BAKERY FORMARE SERVICE .

  1. Politica de vanzare online

8.1. Accesul la SERVICIU
8.1.1. Accesul la Serviciile BAKERY FORMARE SERVICE este permis oricarui Client care detine un cont activ sau isi creeaza un Cont nou.
8.1.2. Pentru a i se permite accesul la Serviciu, Clientul va trebui sa accepte prevederile prezentului Document Termeni si Conditii.
8.1.3. BAKERY FORMARE SERVICE isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Site, la Serviciile aferente si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, precum si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia in limitele legii fara a trimite Comunicari Comerciale in viitor respectivului Client, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii acestuia pe Site, accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel BAKERY FORMARE SERVICE sau alti Clienti.
8.1.4. Orice actiune de restrictionare sau excludere se va efectua cu notificarea Clientului asupra caruia masura a fost aplicata, oferind informatiile justificative considerate necesare de catre companie.
8.1.5. Un Client poate avea un singur Cont. Este interzisa utilizarea unui Cont de mai multi Clienti.
8.1.6. In situatia in care BAKERY FORMARE SERVICE constata neregularitati si/sau incalcari de orice fel ale prevederilor din prezentul capitol, care conduc la prejudicierea sau perturbarea in orice fel a activitatii Companiei, BAKERY FORMARE SERVICE isi rezerva dreptul la libera sa alegere, de a anula, limita, restrictiona, suspenda sau exclude accesul Clientului la Continut sau Serviciu, in totalitate sau partial, respectand prevederile art. 8.1.4 cu privire la notificarea Clientului.


8.2. Modalitati de plata
Pentru achizitionarea produselor existente pe SITE-ul BAKERY FORMARE SERVICE , punem la dispozitia clientilor nostri urmatoarele Modalitati de plata, disponibile accesand urmatorul link: MODALITATI DE PLATA.

8.3. Produse si SERVICII
8.3.1. BAKERY FORMARE SERVICE poate publica pe Site informatii despre produse, Servicii si/sau promotii practicate de companie sau de catre oricare alt tert cu care BAKERY FORMARE SERVICE are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
8.3.2. Tarifele afisate pe Site taiate de o linie semnifica ultimul pret la care produsul a fost comercializat in spatii comerciale fara a fi practicat discount pentru produsul respectiv. Pretul taiat este pretul recomandat de fabricantul (PRP)produselor BAKERY FORMARE SERVICE , acest tarif fiind cunoscut sub numele de mark-up price, price-list sau recommended retail price sau prince-list. Aceste tarife au caracter pur informativ si nu au valoare juridica.
8.3.3. Pentru conformarea de catre BAKERY FORMARE SERVICE cu legislatia in vigoare, respectiv pentru a nu comunica catre Clienti preturi sau reduceri de pret false sau inselatoare, fabricantul/furinzorul produselor trebuie sa transmita catre Companie documente justificative care sa confirme acuratetea pretului recomandat (PRP). PRP reprezinta pretul recomandat de producator si este practic pretul de revanzare al produsului dupa cum il recomanda producatorul acestuia incluzand riscurile valutare si adaptarea la inflatie. Acest pret are scopul de a-i forma o idee cumparatorului despre valoarea monetara a produsului pe care il cumpara si sa ajute la clarificarea unui pret de referinta in momentul campaniilor si promotiilor. PRP poate reprezenta atat pretul de vanzare la care produsul selectat poate fi achizitionat, cat si pretul de baza in cazul campaniilor de reduceri si promotii. In orice caz, BAKERY FORMARE SERVICE este libera sa stabileasca pretul si reducerea de pret aplicabila produselor comercializate pe Site, fara ca furnizorul sau fabricantul sa impuna, direct sau indirect, pretul de vanzare al unui produs.
8.3.4. Preturile vor fi afisate in moneda nationala LEI la fel si reducerile de pret, iar moneda de referinta pentru calculul, plata si facturarea produselor comandate, va fi moneda locala LEU.
8.3.5. In eventualitatea plasarii unei comenzi folosind un card in moneda EUR sau o alta moneda internationala, banca emitenta a cardului dumneavoastra poate opera conversia in lei a sumei achitate pentru produsele achizitionate de pe Site, existand posibilitatea ca banca dumneavoastra sa perceapa un comision de schimb valutar. Astfel, va revine obligatia de a va informa cu privire la existenta unui astfel de comision inainte de a plasa o comanda pe Site. BAKERY FORMARE SERVICE nu este raspunzatoare pentru lipsa de informare a Clientilor sai. Pentru clarificare, in cazul platilor online, BAKERY FORMARE SERVICE nu este/nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a cardului difera de moneda LEU. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
8.3.6. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in LEI. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, BAKERY FORMARE SERVICE va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii. BAKERY FORMARE SERVICE nu poate factura catre persoane fizice, avand in vedere ca produsele pot fi comandate exclusiv de catre persoanele juridice.
8.3.7. Toate informatiile folosite pentru descrierea sau prezentarea produselor si/sau Serviciilor disponibile pe Site, pe pagina de Facebook a Companiei sau pe paginile companiei din cadrul altor retele de socializare (imagini statice/bannere de campanie/imagini dinamice/prezentari multimedia) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea BAKERY FORMARE SERVICE de a detine produsele respective in stoc sau aceleasi produse identice din punct de vedere al caracteristicilor esentiale (culoare, model, etc.), acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
8.3.8. In descrierea produselor si/sau Serviciilor, BAKERY FORMARE SERVICE isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii/etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.

8.4. Comanda

8.4.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe Site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una din modalitatile de plata indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care Campania este activa si exista stoc disponibil pentru acesta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a produsului respectiv. In cazul in care produsul adaugat in cosul de cumparaturi, nu se mai afla in stoc, va vom anunta in momentul in care accesati cosul de cumparaturi despre noul status al produsului selectat.
8.4.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
8.4.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca BAKERY FORMARE SERVICE il poate contacta, prin orice mijloc comunicat de BAKERY FORMARE SERVICE si dcare este disponibil, prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
8.4.4. BAKERY FORMARE SERVICE poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
8.4.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a Tranzactiei, in cazul platii online;
8.4.4.2. invalidarea Tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de BAKERY FORMARE SERVICE , in cazul platii online;
8.4.4.3. datele furnizate de catre Client, pe Site sunt incomplete conducand la imposibilitatea finalizarii sau procesarii comenzii sau sunt incorecte;
8.4.4.4. activitatea Clientului pe Site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel BAKERY FORMARE SERVICE si/sau partenerii acestuia;
8.4.4.5 realizarea a mai mult de doua incercari de livrare consecutive, esuate.
8.4.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, in conditiile prevazute in cadrul art. 11 din Ordonanta de Urgenta Guvernamentala nr. 34 din 2014 privind drepturile consumatorilor din cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
8.4.6. In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata cu plata folosind un card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul BAKERY FORMARE SERVICE , suma aceasta va fi returnata de catre BAKERY FORMARE SERVICE nu mai tarziu de 14 zile de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta despre intentia de renuntare a Clientului la comanda si in orice caz, dupa primirea produsului returnat. Pentru rambursara de catre BAKERY FORMARE SERVICE a sumelor achitate, se vor folosi aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata, indicata expres in scris de catre acesta.
8.4.7. In cazul in care un produs comandat de catre Client, efectuand in prealabil o plata cu card bancar nu poate fi livrat de catre BAKERY FORMARE SERVICE , acesta din urma va informa Clientul asupra acestui fapt si va returna in contul acestuia contravaloarea produselor, in termenul prevazut la art. 8.4.6, calculat de la data la care BAKERY FORMARE SERVICE a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de retragere din contract (consulta Politica de Retur din cadrul art. 11).
8.4.8. In cazul in care Clientul solicita anularea unei comenzi achitate cu cardul, se vor aplica conditiile prevazute dreptului de retragere din cadrul capitolului Politica de retur. Dupa plasarea comenzilor, acestea nu pot fi modificate de catre Client.
8.4.9. In cazul in care Clientul a operat o modificare a comenzii conform art 8.4.8, iar contravaloarea noii sale comenzi este mai mica decat contravaloarea produselor/Serviciilor comandate initial, BAKERY FORMARE SERVICE va returna in contul Clientului suma reprezenatand diferenta dintre contravaloarea comenzii initiale si a noii comenzi, in maxim 14 zile de la data la care BAKERY FORMARE SERVICE a luat la cunostinta despre acest fapt.
8.4.10. Detaliile de livrare ale produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar al livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea BAKERY FORMARE SERVICE , cu exceptia obligatiei prevazuta de lege de a livra podusele comandate in cadrul termenului legal de 30 de zile de la data incheierii contractului la distanta.
8.4.11. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe Site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact noile date modificate corespunzator.
8.4.12. BAKERY FORMARE SERVICE depune toate eforturile necesare in vederea acordarii unor informatii corecte cu privire la pretul si caracteristicile produselor afisate pentru comercializare pe Site. Totusi, in mediul digital, erorile de sistem pot sa apara in orice moment, fara a fi generate de BAKERY FORMARE SERVICE si nu pot fi intotdeauna contolate de companie. Erorile de sistem pot sa afecteze buna functionare a Siteului, aducand modificari preturilor sau caracteristicilor produselor, care pot sa fie afisate eronat. In cazul inregistrarii unei comenzi avand un pret derizoriu fata de pretul real al produsului respectiv, BAKERY FORMARE SERVICE are dreptul de a nu onora comanda respectiva, pe care o va anula, cu informarea ulterioara a Clientului. In cazul inregistrarii unei comenzi pentru un produs cu caracteristici eronate (culoare, marime), BAKERY FORMARE SERVICE va depune toate eforturile in vederea livrarii catre Cumparator a unui produs cu caracteristici cat mai apropiate de cele prezentate la momentul plasarii comenzii. Astfel, BAKERY FORMARE SERVICE nu poate fi trasa la raspundere pentru erorile de sistem care nu sunt generate de actiunile sale, solicitand astfel Clientilor sai abordarea unei condiuite de buna credinta, intelegere si cooperare cu si fata de BAKERY FORMARE SERVICE .

8.5. Contract si finalizare
8.5.1. BAKERY FORMARE SERVICE va include in coletul expediat catre Client, functie de tipicul fiecarui produs, toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor de catre Client. Suplimentar, BAKERY FORMARE SERVICE poate include in colet materiale publicitare pentru a-si promova propriile produse sau campanii (sau ale unor terti parteneri) precum si cadouri destinate fidelizarii Clientilor.
8.5.2. BAKERY FORMARE SERVICE va facilita informarea Clientului asupra stadiului de procesare in care se afla comanda sa.
8.5.3. Contractul la care se adauga documentele BAKERY FORMARE SERVICE care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, devine un contract onorat.

8.6. Transport

8.6.1. Livrarea catre Client a produselor/Serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei/unor firme de curierat rapid. Firma/firmele de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului BAKERY FORMARE SERVICE , exclusiv pentru prestarea Serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul Companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii de Utilizare a website-ului BAKERY FORMARE SERVICE . De asemenea, potentialii terti parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor BAKERY FORMARE SERVICE , sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii de utilizare a website-ului BAKERY FORMARE SERVICE , prin incheierea cu companiile de curierat a unor Acorduri de prelucrare a datelor personale. In acest sens, firma de curierat poate contacta Clientii BAKERY FORMARE SERVICE prin orice mijloc de comunicare agreat contractual (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol. BAKERY FORMARE SERVICE are incheiate parteneriate cu companii de curierat care asigura livrarea pe teritoriul Romaniei in localitatile in care transportatorii parteneri au puncte de livrare, dar si cu companii de curierat care asigura livrarea pe teritoriul Uniunii Europene.
8.6.2. Livrarea se va efectua in medie cat mai repede posibil si in orice caz in cadrul termenului legal prevazut de lege, respectiv 30 de zile lucratoare de la confirmarea comenzii si confirmarea comenzii de catre BAKERY FORMARE SERVICE . In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, BAKERY FORMARE SERVICE va informa Clientul prin e-mail, cu aplicarea prevederilor art. 8.4.7.
8.6.3. Toate produsele comercializate pe Site sunt livrate pe teritoriul Romaniei sau in state din cadrul Uniunii Europene, in localitatile in care companiile de curierat partenere au puncte de livrare.
8.6.4. Costurile de livrare sunt suportate de către client în cazul comenzilor de sub 500 RON indiferent de dimensiunea sau de numarul de colete, cu exceptia cazurilor in care costurile livrarii sunt suportate de catre BAKERY FORMARE SERVICE in cadrul unei promotii sau a unei campanii de fidelizare sau promovare.

8.7. Calitate si garantii

8.7.1. Daca este cazul, fiecare produs comercializat de BAKERY FORMARE SERVICE , beneficiaza de termenul de garantie mentionat dupa caz, in certificatul de garantie al produsului si cu respectarea intocmai a Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, republicata si actualizata. Detalii despre trasaturile caracteristice ale fiecarui produs sunt furnizate in pagina de prezentare a acestuia. Informatii cu privire la Termenii si Conditiile de garantie BAKERY FORMARE SERVICE sunt disponibile in cadrul sectiunii Garantie sau sub forma unei brosuri sau a unui document, introduse in fiecare colet. Niciun Client nu poate solicita o garantie extinsa in alti termeni si in alte conditii si/sau o garantie valida pentru un termen mai lung decat cel prevazut in documentele mentionate in prezentul articol. Garantia oferita de BAKERY FORMARE SERVICE este emisa in conformitate cu legislatia in vigoare si se bazeaza pe obtinerea de catre BAKERY FORMARE SERVICE a documentelor justificative pentru calitatea/durata de utilizare a produselor comercializate, daca este cazul certificate de autenticitate si/sau de conformitate, direct de la producator si/sau distribuitorii autorizati ai producatorului.
8.7.2. Fiecare produs comercializat de BAKERY FORMARE SERVICE beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, si conform prevederii de mai sus, inclusiv pentru cazurile in care informatiile privind calitatea produselor oferite de fabricantul produsului lipsesc.
In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Client poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului in limita stocului disponibil, sau returnarea contravalorii acestuia. De asemenea, Clientul beneficiaza de termenele prevazute in cadrul Capitolului V din Legea 449/2003.
8.7.3. In cazul in care BAKERY FORMARE SERVICE nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care BAKERY FORMARE SERVICE ia la cunostinta despre acest caz.
8.7.4. In eventualitatea depasirii termenului de livrare indicat la art. 8.6.2, BAKERY FORMARE SERVICE va informa Client prin e-mail si poate agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare prevazut initial. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Client poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. Clientul are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre BAKERY FORMARE SERVICE a unui raspuns din partea Clientului in termenul precizat, va fi considerat un accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anularea comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, BAKERY FORMARE SERVICE va inapoia sumele platite conform art. 8.4.7.

  1. Returul produselor

Pentru vizualizarea regulilor aplicabile returului produselor comandate, accesati Politica de retur aplicabila BAKERY FORMARE SERVICE . 

  1. Frauda

12.1. BAKERY FORMARE SERVICE nu solicita Clientului prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS, etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
12.2. Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea catre orice tert, a datelor sale confidentiale.
12.3. BAKERY FORMARE SERVICE declina orice responsabilitate, in situatia in care Clientul este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care pretinde ca este reprezentant al BAKERY FORMARE SERVICE sau ca reprezinta interesele acesteia din urma.
12.4. Clientul va informa BAKERY FORMARE SERVICE asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
12.5. BAKERY FORMARE SERVICE nu promoveaza SPAM-ul. Orice Client care a furnizat explicit adresa sa de email pe SITE poate opta pentru dezactivarea Contului de Client aferent acestei adrese de e-mail, cu indeplinirea conditiilor mentionate la art. 6.3. din prezentul Document.
12.6. Comunicarile realizate de catre BAKERY FORMARE SERVICE prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii Continutului.
12.7. Urmatoarele scopuri, odata atinse, vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutului si/sau al BAKERY FORMARE SERVICE , aceasta din urma rezervandu-si dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
12.7.1. Accesarea datelor de orice tip ale altui Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda;
12.7.2. Alterarea sau modificarea Continutului Siteului sau oricarei corespondente expediate prin orice modalitate de catre BAKERY FORMARE SERVICE catre Client;
12.7.3. Afectarea performantelor serverului/serverelor pe care ruleaza Siteul;
12.7.4. Accesarea sau divulgarea oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, Continutului expediat prin orice mijloc de catre BAKERY FORMARE SERVICE catre Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al Continutului.

  1. Limitare de responsabilitate

13.1. BAKERY FORMARE SERVICE nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Client care utilizeaza Siteul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii de Utilizare si a Politicilor publicate in cadrul website-ului, cu exceptia situatiilor in are BAKERY FORMARE SERVICE incalca legislatia in vigoare.
13.2. In cazul in care un Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre BAKERY FORMARE SERVICE violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii BAKERY FORMARE SERVICE , conform detaliilor de contact, astfel incat aceasta din urma sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
13.3. BAKERY FORMARE SERVICE nu garanteaza persoanelor fizice sau juridice accesul la Site sau la Serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acestea din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe Site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral Continutul, de a reproduce partial sau integral Continutul, de a copia, sau de a exploata orice Continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice Continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al BAKERY FORMARE SERVICE .
13.4. BAKERY FORMARE SERVICE nu raspunde de Continutul, calitatea sau natura altor Site-uri la care se ajunge prin legaturi din Continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele Site-uri, raspunderea o poarta integral proprietarii acestora.
13.5. BAKERY FORMARE SERVICE este exonerat de orice vina in cazul utilizarii Siteului si/sau al Continutului transmis catre Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul Siteului, e-mail-ului sau al unui angajat al BAKERY FORMARE SERVICE , atunci cand aceasta utilizare a Continutului poate sau produce pagube de orice natura Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
13.6. BAKERY FORMARE SERVICE nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
13.6.1. Serviciul va fi potrivit cerintelor Clientului;
13.6.2. Serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
13.6.3. Daca este cazul, produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul Site-ului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor Clientului,
13.6.4. Site-ul sau orice Serviciu aferent oferit in mediul online, va fi continuu, lipsit de erori generate de sistemele informatice utilizate de BAKERY FORMARE SERVICE sau de erori de functionare ale retelei de internet ori alte erori de functionare izvorate din relatia contractuala pe care compania o are cu diversi parteneri (funizor de energie electrica, furnizor al retelei de internet, etc.). 
13.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii Site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie/legatura/tranzactie/colaborare/etc. care pot aparea intre Client si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul Site-ului.
13.8. Materialele de promovare (incluzand dar nelimitandu-se la banner-ele de campanie), utilizate pentru prezentarea fiecarei campanii pe Site si/sau pe pagina de Facebook a Companiei, au caracter exclusiv de promovare a brandurilor, fara ca utilizarea bannere-lor a fi interpretata ca fiind o obligatie asumata de BAKERY FORMARE SERVICE de a detine efectiv in stoc pentru scopuri de comert, produsele ce apar sau pot sa apara in cadrul acestora. Astfel, numai produsele prezentate pe Site, avand indicate pretul de vanzare si caracteristicile acestora servesc scopurilor comerciale ale Companiei fiind astfel disponibile pentru vanzare.

  1. Forta majora si cazul fortuit

14.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una dintre partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
14.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
14.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
14.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre acestea sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
14.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 

  1. Litigii

15.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc Site-ului si/sau al oricarui Continut trimis de catre BAKERY FORMARE SERVICE Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cu prevederile Termeni si Conditii de Utilizare.
15.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Client si BAKERY FORMARE SERVICE se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens.
15.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Client si BAKERY FORMARE SERVICE sau partenerii companiei, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre un mediator autorizat agreat de ambele parti aflate in disputa, iar in cazul in care medierea nu rezolva/solutioneaza disputa, litigiul va fi deferit instantelor competente de la sediul BAKERY FORMARE SERVICE , in conformitate cu legile romane in vigoare.
15.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
15.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

  1. Dispozitii finale

16.1. BAKERY FORMARE SERVICE isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale Site-ului/structurii acestuia/Serviciului precum si orice Continut fara notificare prealabila a Clientului.
16.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii de Utilizare, BAKERY FORMARE SERVICE nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe Site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul Site-ului.
16.3. BAKERY FORMARE SERVICE isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a Site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

  1. Feedback

17.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu BAKERY FORMARE SERVICE, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 072 072 6900 (numar de telefon cu tarif nornal), de luni pana vineri, intre orele 09:00 a.m. pana la orele 17:00 p.m, sau prin email la office@bfsr.ro.
17.2. Orice observatii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la Site-ul sau activitatea companiei BAKERY FORMARE SERVICE , functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor deveni si ramane proprietatea SC. BAKERY FORMARE SERVICE S.R.L., de la data transmiterii acestora catre BAKERY FORMARE SERVICE, indiferent de mijlocul de comunicare utilizat.

Contact
Email: office@bfsr.ro
Telefon ☎ :0773.305.326
(luni-vineri 09-17:00) (in weekend si de sarbatorile legale din Romania, conform codului muncii, luam pauza)
înregistrează-te

Înscrieți-vă la newsletter-ul nostru.

powered by teamshare
© Copyright 2025 Chefsmarket
designed by headstart.ro
Preț cu TVA 126,28 Lei
NOU
Colorant auriu clar 30 cc
Cod pachet 13587
Preț cu TVA 87,69 Lei
Preț cu TVA 101,20 Lei
Zahar exploziv, Peta lima 900g , Sosa
Cod pachet 40928
Stoc limitat
Preț cu TVA 328,90 Lei
Stoc limitat
Preț cu TVA 390,50 Lei
Pectina NH 500g, Sosa
Cod pachet 48667
Preț cu TVA 265,05 Lei
Zmeura intreaga liofilizata 75g, Sosa
Cod pachet 38640
Stoc limitat
Preț cu TVA 126,50 Lei
Stoc limitat
Batoane de vanilie Tahiti 500 g (pret / kg) Prova
Cod pachet VGT100SV
Stoc limitat
Preț cu TVA 3.795,00 Lei
Stoc limitat
Preț cu TVA 284,90 Lei
Preț cu TVA 181,75 Lei
Preț cu TVA 156,20 Lei
Preț cu TVA 57,34 Lei
Preț cu TVA 87,84 Lei
Preț cu TVA 95,48 Lei
Preț cu TVA 59,50 Lei
Preț cu TVA 53,78 Lei
Piure Fructul pasiunii, refrigerat, Ponthier, 1 kg
Cod pachet 000667
Stoc limitat
Preț cu TVA 60,50 Lei
Stoc limitat
NOU
Pacific Fruit, Piure Ghimbir, 100% , 1 kg
Cod pachet PT-1030020058
Preț cu TVA 52,00 Lei
NOU
Piure Litchi, zmeura si trandafir, Ponthier,1 kg
Cod pachet 002245
Stoc limitat
Preț cu TVA 74,80 Lei
Stoc limitat
Preț cu TVA 75,90 Lei
Quinoa neagra 1 kg, Good Epices
Cod pachet 3111952019570
Stoc limitat
Preț cu TVA 50,71 Lei
Stoc limitat
Ulei de masline Extra Virgin 1L, Good Epices
Cod pachet 3020120055640
Preț cu TVA 64,90 Lei
Preț cu TVA 39,82 Lei
Preț cu TVA 207,90 Lei
Migdale Feliate, 1 kg
Cod pachet 01209007
Stoc limitat
Preț cu TVA 71,50 Lei
Stoc limitat
Migdale Pudra Fina, 1 kg
Cod pachet 0047-1
Preț cu TVA 64,90 Lei
Nuci Caju, 1 kg
Cod pachet 02401007
Preț cu TVA 84,70 Lei